Одна з основоположних навичок успішного ігропрактика – побудова особливої комунікації.
Особлива комунікації – це робота з кожним учасником гри індивідуально і з групою одночасно.
-Як зробити це “налаштування” швидко?
-Як “домовиться” з гравцями?
-Як вибудувати комунікацію?
-Як використовувати їхні сильні сторони?
-І звісно, як нейтралізувати негативні?
Найпростіший спосіб – знати (або хоча б припускати) хто прийшов до вас на гру.
Є кілька теорій про типи особистості – кожна з них так чи інакше хороша і може допомогти оперативно розібратися, хто перед тобою, спираючись на набір характерних рис.
Я пропоную класичну модель 12-и архетипів або поведінкових ролей.
Запрошую Вас узяти участь у майстер-класі, присвяченому 12 архетипам гравців і тому як з ними працювати під час проведення гри.
Програма МК: Хто такі архетипи, звідки вони взялися? 12 архетипів.
2.1 Короткий опис (теорія).
2.2 Приклади (спільна робота).
2.3 Рекомендації щодо роботи (на основі 6-и річного досвіду).
Питання відповіді коментарі.
Знаючи свого гравця – ви можете бути максимально корисними! Стаючи максимально корисними – ви стаєте незамінними!
Частина-1
Мова-російська
Вартість-300 грн